close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

כל היתרונות של וילונות גלילה

מערכת שורשג אב, תשעח15/07/2018

אם אנחנו מחפשים מוצרים שמשלבים תועלת פונקציונלית עם תועלת ויזואלית, מוצר שכזה הוא וילונות גלילה, וממילא זהו אחד הטרנדים המובילים היום בעולם העיצוב

תגיות:
כולנו מחפשים כל הזמן את המוצרים שגם יעניקו לבית שלנו חזות אסתטית להפליא וגם יהפכו אותו לפרקטי יותר כך שיהיה לנו קל לתפעל אותו. גם לטובת עיצוב משרדים ובתי עסק מסוגים שונים אנחנו מחפשים מוצרים שמשלבים תועלת פונקציונלית עם תועלת ויזואלית – מוצר שכזה הוא וילונות גלילה, ובהתאם אין פלא שזהו אחד הטרנדים המובילים היום בעולם העיצוב.

הסוגים השונים של וילונות גלילה
וילונות הגלילה נחלקים ל-3 סוגים: הצללה, האפלה ורשת צרפתית. וילונות גלילה הצללה הם וילונות שמצמצמים את כמות האור שנכנסת לחלל מסוים, וילונות האפלה נועדו לייצר אטימה מלאה לאור השמש ולא לאפשר לו לחדור כלל אל החלל ואילו וילונות רשת צרפתית מייצרים הצללה והייחוד שלהם הוא בכל שניתן להתבונן דרכם מהחלל כלפי חוץ.
חלוקה נוספת של וילונות הגלילה היא לכאלה המופעלים באופן ידני ולכאלה שמופעלים באמצעות מנוע חשמלי. במרבית המקרים גם תפעול ידני של וילונות מסוג זה אינו פעולה מורכבת שמחייבת כוח משמעותי, אם כי באופן טבעי כשמדובר על וילון גדול יחסית מומלצת האופציה החשמלית שמבטיחה מוצר פרקטי במיוחד.

מגוון רחב של עיצובים
בנוסף לשתי החלוקות הפונקציונליות של הנ"ל של וילונות הגלילה, ישנו גם מגוון רחב מאוד של אפשרויות כשמתבוננים בעיצובו של הווילון. ישנם וילונות גלילה בצבע אחיד כשכמעט בכל גוון תוכלו למצוא וילון שמתאים לצרכים שלכם, ישנם וילונות שהעיצוב שלהם מבוסס על פסים (שיכולים להיות רחבים או צרים, גם במקרה זה האפשרויות רבות) וישנם גם וילונות שהעיצוב שלהם כולל טקסטורה מעניינת וססגונית – כך שכל אחד וכל אחת יכולים למצוא וילון גלילה שייצור את ההרמוניה הרצויה עם שאר הפריטים בחלל שאליו הוא מתווסף.

הודות למנעד הרחב של האפשרויות ניתן להתאים וילונות מסוג זה לחללים בעלי חזות מודרנית-הייטקית, ובאותה מידה יכולים וילונות הגלילה לתרום לעיצוב כפרי חמים – יתרון משמעותי שמאפשר את ניצול הפן הפרקטי של הווילונות בכל מקום.

גם לחלונות גדולים
יתרון משמעותי נוסף של וילונות גלילה הוא שניתן להתאים אותם גם לחלונות בעלי מפתח רחב וגבוה – אופציה שהפכה בשנים האחרונות למבוקשת מאוד לנוכח השאיפה לחבר את הפנים עם החוץ. במקרים אלה חשוב במיוחד לרכוש את הווילונות בחנות איכותית ואמינה.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה